Tisdag, 12/8.

Den här gången ska jag lyckas, jag ska nå mitt mål.
Målet jag aldrig nådde förut, att väga på siffran 3!
Jag var nära, jag låg på 40,7 men sen kom den hemska vänd punkten.
Nu står jag på noll igen, väger mer än vad jag någonsin har gjort.. det är därför dags nu än en gång.
Och denna gång ska jag lyckas!! Det må ta tid, men jag SKA dit. Jag SKA känna den lyckan.
Tänker inte väga mig förrän jag ser att jag har gått ner därför kommer det också ta tid. Men jag ska hålla motivationen uppe. Jag ska klara det!!
Om 1 timme och 15 minuter är det dags för träning, sen hem och äta en liten sallad.
Har ätit två äpplen idag och lite Läkerol, det ska jag nu träna bort.
Ska träna bort allt mitt djävla fett på min sjukt feta kropp. Jag vill bara gråta, jag vill gråta bort mina dagar och mitt fett men jag vet att det inte går.
Jag måste offra väldigt mycket nu och jag ska verkligen göra det. Jag MÅSTE! MÅSTE! MÅSTE! MÅSTE!!!


Kommentarer
Postat av: Astronauten

Hej! Jag söker modeller just nu, är du intresserad? Kika in på min blogg!



Mvh

2008-08-12 @ 17:51:48
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0